Kaebuste Raamatu toimimispõhimõtted.
Klikkige tekstile “Kaebuse esitamine”, mispeale avaneb kaebuse esitamise
vorm.
Vormi väljade täitmine.
See, kelle vastu kaebust esitate, on siinse veebikeskonna mõistes
vastaspool
ja esitamise
esimesele sisestamisväljale trükitegi Te juriidilisest
isikust vastaspoole nime.
Mitte taksojuht, vaid taksofirma. Mitte kassiir, vaid kaubanduskett.
Turukaupmees, turustades oma kaupa eraisikuna ei saa olla meie mõistes
oponent. Küll aga füüsilisest isikust ettevõtjad ja riiklikud
asutused v.a. Vabariigi Valitsus, riigikaitse oma funktsioonide piires, üldharidusasutused
ja veel mõningad juhud.
Teisele sisestate juhtumi toimumisaja. Nt 18.11.03 või august-oktoober
2003.
Kolmandale sisestamisväljale trükite eluala, millel juhtum
toimus. Nt kindlustus. Kaebuste Raamat soovib Teie abiga peatselt pakkuda tarbijale tänuväärset
andmebaasi oma ostu sooritamiseks või teenuse tellimiseks.
Neljas ja suurim sisestusväli ongi Teie juhtumi kirjeldamiseks.
Enne sisestamist soovitame tutvuda “Kaebuseesitaja vastutusega”.
Viiendale sisestusväljale sisestate oma e-posti aadressi, millel
meie töötaja Teiega ühendust saab võtta. Teie e-posti
aadressi ei avalikustata.
Kuuendale sisestusväljale märkige e-posti puudumisel Teie kontakttelefon ja
soovi korral nimi või pseudonüüm, kellena Te kaebuse esitate.
Peale kõikide väljade täitmist vormil “Kaebuse esitamine”:
- klikite te klahvil “Läkita kaebus”
- meie töötaja võtab Teiega ühendust teie poolt toodud
e-posti aadressil (eelistatult MSN Messenger keskkond) või telefonitsi
ja teeb redigeerimis ettepanekud
- koos töötatakse välja lõpptekst, mis avalikustatakse
kaebusena.
Nimekirja alla kogutakse kõik avalikustatud juhtumid. Et leida
vastav ettevõtja, asutus; saab juhtumeid sorteerida :
- Tähestiku järgi
- Eluala järgi ( hetkel veel mitterakendatav )
- Juhtumite arvu järgi.
Soovitame Teil koguda juhtumist kõikvõimalikku materiaalset tõestust.
Palume Teil võimaluse korral lisada faile, mis sisaldaksid juhtumeid
tõendavaid fotosid.
Peale seda, kui saidile ilmub veel sama probleemi puudutavalt ja sama põhjustaja
vastu nn. vennaskaebus, võivad saidipidajad võtta Teiega ühendust
kahjupõhjustaja vastase koondnõude koostamise asjus.
See võib olla nt kasvõi üksiku teenindaja viisakusetus, tahtlik
valeinformatsiooni jagamine vmiganes. Nõude koostame aga organisatsioonile,
kelle halb sisekord, laiskus, töötajate väike motivatsioon vmiganes
on Teile kahju põhjustanud.
Koostamisel on abiks ja selle kaitsmisel kohtus esineb prestiizne advokaadibüroo.
Peale koondnõude koostamist ja esitamist vastavate juhtumite kogum arhiveeritakse
kausta, deaktiveeritakse (kuid on nähtav) ja Teie nimed avalikustatakse.
See on oluline pariteetsuse seisukohalt kahjupõhjustaja suhtes.
Kaebuste Raamatu hoovad oma eesmärkide saavutamiseks on :
Avalikustamine
Suhtlemine Vastaspoolega
Abi riigiasutustelt
Pöördumine Tarbijakaitseametisse
Hagi kohtusse